Bakugan New Vestroia

To jedna z Najlepszych Stron o Bakugan New Vestroia. Zapraszam Do Rejestracji


#1 2010-05-26 15:54:18

Dan Kuso

http://img706.imageshack.us/img706/4771/73103505.jpg

Zarejestrowany: 2010-05-26
Posty: 67
Punktów :   

Karty Super Mocy

AQUOS
Wodne Tornado: Dodaje 100 pkt mocy bakuganom Aquosa.
Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.
Syreni Śpiew : Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Karta Tsunami pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew.
Szybki atak Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Lodowy Gniew - Tylko dla Bitwaów Aquosa - Dodaje wybranemu Bakuganowi Aquosa możliwość atakowania przeciwnika stojącego na innym polu. Działa 3 tury.
Zapora wodna : żaden z graczy niemoże użyć kart super mocy
Pompa .Tylko dla Grafias. Zwiększa jego siłe o 200 oraz daje mu mozliwosc "zalania" karty otwarcia przez co niedziała.
Podpucha - Tylko dla Elfin. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Cyklon Aquosa - Super Moc Froscha dodaje mu 200 pkt oraz dodaje przeciwnikowi 50 pkt co ture i mu daje
Dezaktywacja Aqusa - Dezaktywuje Karte otwarcia
Podstępne Zniknięcie - Super Moc preyasa preyas znika przez co odejmuje wrogiemu bakuganowi co ture 50 pkt i dodaje mu te pkt
Niebieska laguna - +100 dla Preyasa
Siła Karty - Tylko Dla Preyasa Angelo/Diablo dodaje +200 pkt
Osłona Aquosa - tylko dla Elfin dodaje jej 200 pkt

PHYRUS
Meteoryt Phyrusa dodaje 80pkt do Bitwaów Phyrusa.
Siła Smoka Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Tornado Ognia Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający Bitwa, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.
Piekielny Żar - Dla Bitwaów Phyrusa - Bitwa z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy.
Super Odbicie : Tylko Dla Scorpion Trap. Zwiększa jego siłe o 200 oraz daje możliwosc odbijania słabszych ataków na inną karte.
Potęga Ognia: Pozwala dorzucić na karte jednego bakugana.
Płomien śmierci - wyłącznie dla Helios. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Maksymalna Moc Phyrusa - Tylko dla Apollonira dodaje mu +200 pkt po evolucjach +100
Zmniejszenie Mocy - Zmniejsza moc bakugana o 50 pkt co ture az dojdzie do 0
Bracia Siła - Dla każdego Bakugana miejącego atrybut ognia, zbiera pkt mocy zdobyte przez wrogiego Bakugana i daje je twojemu Bakuganowi
Zmniejszenie Phyrusa - przywraca normalną Moc bakugana
Uderzenie-D - Tylko dla Delta Dragonoida(i dla kolejnych po ewolucji) +200 mocy dla Delta Drago
Wykonanie Dragonoida - Odbija SM Przeciwnika Tylko dla Dragonoida               

SUBTERRA
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.
Giga Uderzenie Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Pustynia - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyć rywalowiarty mocy)
Tunel . Tylko dla Hexados. Zwiększa jego siłe o 200 oraz moze przechodzić na inne karty otwarcia.
Wulkan - Tylko dla Wilda. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Wielki Młot - Specialna moc clayfa dodaje mu +200
Kopia - Kopiuje Super Moc przeciwnika
Wielkie Uderzenie - Specialna Moc dla Hammer Gorem dodaje +200 dla Hammer Gorem i dezaktywuje Karte otwarcia


DARKUS
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Chaos Serca Ciemności Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50.(czyli atakuje stwory z innych kart)
Pogromca świata: Tylko dla Hydranoida. Podnosi moc o 100pkt i anuluje super moc przeciwnika
Hiper Ostrzał. Tylko dla Fortress. Zwiększa jego siłe o 200 oraz moze atakowac inne karty z dystansu.
ciemnosc - wyłącznie dla Percival. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Czarownik Demona - Tylko dla Exedra zamraża w pewnym sensie bakugany przez co tyle ile miał mocy bakugan on mu je tylko swoje np : Rycerz darkusa ma 310 to dodaje mu 310
Gejzer Exedry - Tylko dla Duo Hydranoid dodaje mu +200 pkt mocy
Siła Destrukcji - Tylko dla HM Alpha Hydranoid odejmuje wrogiemu bakuganowi co 50 pkt mocy poki moc nie spadnie do 0
Ultra Strzał - Tylko Percival dodaje mu 200 pkt

VENTUS
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Powietrzny atak Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Stalowe Skrzydła. Tylko dla Falcon Fly. Zwiększa jego siłe o 200 oraz daje mu możliwosc poruszania sie po całym polu.
Wietrzne Tornado - to samo co tornado ognia
Zaskoczenie - tylko dla Ingram. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Potrójny Tnący Ogien - trzeba mieć na polu trzy bakugany ventus ta super moc powoduje że wszystkie bakugany przegrywają oprócz gracza który to robi
Burza Strzał - Tylko dla Overon dodaje +100 i odejmuje wrogiemu bakuganowi -100 a jak bakuganów jest więcej to odbiera każdemu po 100 co ture
Niszcząca Moc Meteoru - tylko dla Burzy Skyress dodaje jej 200 pkt
Ciemność Echa - Odejmuje Wrogim Bakuganom -100 pkt
Dzika moc , Wielki strzał - tylko dla Ingrama -100 dla Wrogim baku i dodaje je twojemu

HAOS
Ostrza Wyłącznie dla Tigrery. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Zamrożenie haosu : tylko dla Bitwaów haosu, zatrzymuje walkie i pozwala dorzucic kolejnego bakugana.
Master Flash. Tylko dla HAOS. Zwiększa jego siłe o 200 oraz anuluje działanie kart otwarcia.
Szybkie pięści - wyłącznie dla brontes. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Strzała Haosu - Ożywia Stracone bakugany
Super Moc Lars - Dodaje Larsie  +200 a po evolucjii +100
Świecące Tornado - Tylko dla Blade Tigrera odbiera bakuganom 100 pkt i dodaje je Blade Tigrerze
Świecąca Moc Haosu - Tylko dla Werny Najpierw zamienia moce poczym odejmuje 100 pkt bakuganom


Zwykłe karty
Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt.
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi Bitwa wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.
Zdmuchnięcie : Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia.
Karta Zagłady bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą(specjalna)
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Purpurowy Wir Przenosi bakugana na inne pole.
Pustynny piorun - tylko dla hynoida, hynoid biega w kółko az bakuganowi przeciwnika kreci sie w głowie hynoid otrzymuje 50p.
Cień pazura- kasuje kart otwarcia oraz super moc przeciwnika(nie działa tak jak przeciw moc wiec ną nie odbijesz blokady)
Trąbo atak- Tylko dla Tuskora swoja traba morze zaatakowac sasiednie karty przeciwnika (tylko jedna)
Splot słoneczny : dezaktywuje karte otwarcia i odejmuje 50p. przeciwnikowi
Zemsta oregano : punkty bakugana przeciwnika ktore zdobyl przez karte otwarcia oraz karty super mocy zostaja przeniesione i dodane do swojego bakugana
Twarz gniewu : Tylko dla fortris zabiera 50p bakuganowi przeciwnika i dodaje je fortris.
Przynęta : złancza dwa bakugany by walczyły razem.
Pikowanie : tylko dla centypoda przenosi przyjaznego bakugana na swoja karte.
Gorący Cios: Wyłącznie dla El Condora. Obniża moc wrogiego Bakugana o 100pkt
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt.
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 150pkt.
Tarcza fuzji: Odbiera wszystkie punkty mocy zdobyte przez przeciwnika w tej turze

Dostepne od rangi GRACZ BAKUGAN

Ognista Tarcza - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala Dorzucić bakugana rywalowi)ZDMUCHNIĘCIE I PUPUROWY WIATR NIEDZIAŁA BO WOKÓŁ JEST OGNISTA TARCZA...
Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami)
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)
Pustynia - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyć rywalowi karty mocy)
Siła Aquosa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(to samo działanie jak Iluzja Wody)
Zbroja Chaosu - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(osłabia bakugana rywalo o 50 pkt)


Od rangi DOBRY GRACZ BAKUGAN

Potęga Rdzenia- Ultima Dragonoid. Zwiękąsza jego moc o 500 pkt i o 30 na ture.
Zmienność- Diablo/Angelo. Zwiększa ich/jego siłe o 450pkt oraz działa jak iluzja wody.
Potęge ciania- Alpha Hydranoid.  Zwiękąsza jego moc o 500pkt oraz moze atakować z dystansu.
Tornado piasku- Hammer Gorem.  Zwiękąsza jego moc o 450pkt oraz odbiera słaszym bakuganom 60pkt co ture.
Stalowe Pazury- Blade Tigrera.  Zwiękąsza jej moc o 450pkt oraz daje możliwośc przeskakiwania z karty na karte.
Nerwica Wiatru- Storm Skyress.  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz daje możliwość odesłania 1 bakugana o tej samej sile co Skyress.
Szalone Pióra- Ultima Harpus(ewolucja ).  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz może atakować z dystansu.
Twarze Mocy- Fight Fortriss(ewolucja ).  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz daje mozliwość przenoszenia przeciwnika na własną karte.
Kij- Arms Cykloid(ewolucja ). Zwiękąsza jego moc o 450 oraz i odbiera przeciwnikowi 50pkt co ture.
Złota Harfa- Delta Aquos Syrenoid(ewolucja ).  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz działa jak iluzja wody.
Moc światła- Light McCocky(ewolucja ).  Zwiękąsza jego moc o 450 oraz można użyć jeszcze raz zużytą karte otwarcia.


Karty Super Mocy Dla Bakuganów Pułapek:
Apollo Head: Dodaje 200 Gs do Baliton.
Clay Roller: przenosi 200 Gs z przeciwnika do Baliton.
Heavy  Assail: Dodaje 300 Gs do Baliton.
Drain Haos: Dodaje 200 Gs do Brachium
Jedność Haos: Pozwala na następną kartę możliwości zwiększenia mocy wszystkich użytkowników Bakugan, a nie tylko to, które było przeznaczone dla Brachiuma.
Darkus Howlithe: Odejmuje 200 Gs od przeciwnika dla dark hounda
Darkus hade: Dodaje 100 Gs do Dark Hound.
Darkus Paralyze: uniemożliwia bakuganowi przeciwnika użyć specjalnych umiejętności. dla dark hound 
Gillion Liny: Dodaje 200 Gs do Dynamo.
Pod wymiar: Odejmuje 300 Gs  przeciwnikowi. dla dynamo
Fly Enemy: Dodaje 200 Gs do Falcon Fly
Boost satelitarnej: Dodaje 100 Gs do Scorpion.
Refleksji Boost: Odzwierciedla atak przeciwnika i  odejmuje 300 Gs  przeciwnikowi. dla scorpiona
Max Reflector: Odzwierciedla atak przeciwnika, i uderza go z powrotem z podwójną mocą. dla scorpiona
Proton deszcz: Odejmuje 100 Gs z każdego przeciwnika. dla fortecy
Proton Mars: Dodaje 200 Gs do fortecy.
Crossfire: Przenosi 300 Gs od przeciwnika i dodaje fortecy
Aquos Cyclowave: Dodaje 400 Gs do Grafias
Tarcza Press Aquos: Za każdym razem kiedy przeciwnika poziom mocy idzie w górę wtedy poziom mocy Grafias też idzie w górę o tą samą kwotę. Tylko moc o jednego przeciwnika bakugana wybiera użytkownik Grafiasa. 2000zł
Subterra Seeker: Odzwierciedla atak przeciwnika i dodaje 100 Gs do Grakas Hound.
Ray Drill: Dodaje 200 Gs do Hexados.
Twist Land: Odejmuje 200 Gs od przeciwnika. dla hexadosa
Gumka do ścierania: Pozbawia przeciwnika mocy wszystkich użytych kart super mocy. dla hexadosa
Thunder Power: Dodaje 200 Gs do Hylash,
Thunder Claw : Unieważnia wszystkie karty super mocy dla hylasha
Thunder Strike: przenosi 200 Gs od przeciwnika do Hylash.
Red Valkyrie: Dodaje 200 Gs do Metalfencer.
Zbiornik Bunker: przenosi 200 Gs od przeciwnika do Pierciana.
Porażenie prądem : Odejmuje 200 Gs od przeciwnika dla pierciana
Eternal Cocoon: anuluje wszystkie ataki skierowane na twoje bakugany Bakugan. dla pierciana
Ventus Defuse: Odejmuje 200 Gs od przeciwnika dla spitarma
Blow Power Ventus: Dodaje 200 Gs do Spitarm
Pyrus Napięcie: Dodaje 300 Gs do Spyderfencer
cool ślimak: uniemożliwia przeciwnikowi atak dla tripod epsilon
Canyon ślimak: odejmuje 200gs każdemu bakuganowi dla tripod epsilon
Grand ślimak: przenosi 200gs do tripod epsilon

Karty Dla Pojedyńczych Bakuganów
Moc seryjna: Przekazuje 100 Gs z przeciwnika do Clawcer.
Knuckle Vulcan: Dodaje 200 Gs do Dryoid.
Murasame Blade: Dodaje 300 Gs do Dryoid.
Murasame Arrow: Odejmuje 300 Gs od przeciwnika. dla dryoida
Teren migawki: Przekazuje 200 Gs z przeciwnika do Dryoida i pozbawia przeciwnika karty otwarcia.
Gaia Luže: Każdy Bakugan wraca do poziomu podstawowego dla elico
Acurus:odejmuje 100 Gs od przeciwnika. dla elico
Wiertło Blow: Dodaje 200 Gs do Elico i odejmuje 100 Gs od każdego przeciwnika.
Wing Mercury: Dodaje 200 Gs  Elfin.
Moon Rainbow: Przekazuje 200 Gs z przeciwnika do Elfin.
Blue Shield: przeciwnika pozbawia kart super mocy i dodaje, 200 Gs w Elfin.
Twin Horn Pulsar: Przekazuje 400 Gs z przeciwnika do Farbros.
Fire Spartan: Przekazuje 300 Gs z przeciwnika do Farbros.
Super Cell: Przekazuje 500 Gs z przeciwnika do Farbros.
Garland Pazur: Dodaje 300 Gs do Farbros.
Shiny Orychalk: unieważnia wszystkiekarty super mocy dla farbros
Galu Shield: Redukuje siły przeciwnika do połowy dla farbrosa
Zamknij Płomień: Odejmuje 200 Gs od przeciwnika. dla farbrosa
Ground Breaker: pozbawia przeciwnika karty otwarcia.dla farbrosa
Shadow Crowley: Odejmuje 400 Gs z każdego przeciwnika. dla farbrosa
Hyped Cell: Odejmuje 500 Gs z każdego przeciwnika, i dodaje, 700 Gs do Farbros.
Darkus Slave: Odejmuje 400 Gs od przeciwnika. dla foxbata
Darkus Beagilita: Odejmuje 300 Gs od przeciwnika. dla foxbata
Photon Tail: Odejmuje 300 Gs od przeciwnika. dla hadesa
Saurer Cannon: Dodaje 400 Gs HAdesowi. 
Energia wiatrowa: Przekazuje 200 Gs z przeciwnika do Ingram.
Dance Phoenix: Odejmuje 300 Gs od przeciwnika. dla ingram
Shadow Echo: Odejmuje 200 Gs z każdego przeciwnika dla ingram
Shadow Split: Odejmuje 100 Gs od przeciwnika i dodaje 200 Gs w Ingram.
Armored Mega Dome: Dodaje 200 Gs w Ingram. Hunter Whip: Odejmuje 200 Gs od przeciwnika. dla Macubas
Radiant Pazur: Dodaje 200 Gs do Macubass.
Bitwa Skład: Odejmuje 400 Gs z przeciwnikiem dla Macubas
Saber Barracuda: Dodaje 300 Gs do Macubass.
Moby Cannon: Dodaje do 400 Gs Macubass.
ABSIDS: Przekazuje 400 Gs z każdego przeciwnika do Macubass.
Mauser Barracuda: Odejmuje 300 Gs od przeciwnika. dla Macubass
Corona Hole: Odejmuje 300 Gs od przeciwnika. dla nemusa
Sworzniowe Arrow: Odejmuje 200 Gs od przeciwnika. dla nemusa
Skid Roa: Dodaje 200 Gs  Nemus.
Raven Lore: Przekazuje 100 Gs z przeciwnika do Nemus.
Ancient Glow: Przekazuje 200 Gs z przeciwnika Nemus.
Burning Dragon: Dodaje 200 Gs do Dragonoid.
Fire Tornado: przenosi 100 Gs od przeciwnika do  Dragonoid.
Burning Tornado: przenosi 200 Gs od przeciwnika  do Dragonoid.
Burst Shield: przenosi 200 Gs z przeciwnika do Dragonoid.
Tornado Barrier: pozbawia przeciwników kart super mocy dla jednego bakugana i odejmuje 100 Gs od przeciwnika. dla dragonoida
Dragon Strike: przenosi 400 Gs z przeciwnika do  Ultimate Dragonoid
Maksymalny Dragon: Przekazuje 200 z przeciwnika do Dragonoid.
Tri-Gunner: Dodaje 300 Gs do Percival.
Noc Explorer: Odejmuje 300 Gs od przeciwnika. do percivala
Driver Darkus: Dodaje 200 Gs do Percival.
Viblow: Przekazuje 200 Gs z przeciwnika do Vulcan.
Heavy Aegis: dodaje do 200 Gs Vulcan
Wild Zamknij: Dodaje 300 Gs do MAC Spider.
Mega wpływu Terror: Odejmuje 300 Gs z każdego przeciwnika i dodaje 100 Gs do MAC Spider.
Odtwórz Squeeze: Odejmuje 300 Gs od przeciwnika. dla mac spidera
Power Winder: Odejmuje 200 Gs od przeciwnika. dla Wilda
Gun Lock: Dodaje 200 Gs w Wilda.
Volcano Hammer: Przekazuje 200 Gs z przeciwnika do Wilda.
Ground Borting: Dodaje 400 do Wilda.
Ogólne Quasar: Dodaje do 200 Helios.
Void Stream: Dodaje do 400 do Helios.
Melt Stream: Odejmuje 200  od przeciwnika dla helios.
Maksymalna Quasar: Dodaje do 300 Helios


Imię: Dan
Nazwisko: Kuso
Wiek: 13
Charakter: Miły, symatyczny wojownik bakugan. Uwielbia wygrywać i jego największym celem jest wyewoluowanie swojego Dragonoida w Ostatnią Forme
zl:2000
Ranga:
Bakugany:
Drago [400] (8w)
Scorpion [400]
Reaper [310]
Scorpion [do 310 punktów]
Vulcan [300]
Karty Mocy:
Potęga Ognia x 2
tornado ognia x 2
Meteoryt Phyrusa
Zatruty Kieł:
Tarcza fuzji
Zdmuchnięcie
Siła Smoka x2
Burst Shield x4
Burning Tornado x2
Burning Dragon x2
Maksymalny Dragon x2
Refleksji Boost x2
Karty Otwarcia:
25x domen
1xpostaci
Organizacja:
Ranking:
Ekwipunek:

Offline

 

#2 2011-03-30 15:06:27

 Kissame

http://img256.imageshack.us/img256/5532/ranga1.png

5660827
Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 2011-03-30
Posty: 1
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

Witam. Piszesz o tych kartach super mocy, ok. Ale czy one są tylko w anime? Czy może firma Cobi je też wprowadziła jako do gry?
Przeszukiwałem neta ale nie znalazłem tych kart które opisujesz w tym poście.
Proszę o pomoc...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.110 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.adkrakow.pun.pl www.forumgsm.pun.pl www.vogelsang.pun.pl www.tikots.pun.pl www.muhck.pun.pl